Ласкаво прошу на мій блог!

вторник, 15 октября 2019 г.

Бібліотекар – це не професія, це стан душі


   Є багато див, створених людиною. І одне з найбільших – це книга. Як незгасимий смолоскип, освітлює вона нам шлях. І завжди цей смолоскип був і залишається у надійних, бережливих руках бібліотекарів, хранителів і провідників книжкового світу. У бібліотеках всі ми не тільки навчаємося. Тут народжуються вчені, тут зустрічаються покоління, навіть кохання тут зароджується… 

Древня і вічно юна оселя людського розуму, бібліотека є ланцюжком у передачі розумової енергії, інформації від покоління до покоління. І бібліотекар у цьому храмі – не службовець. Ще К.Ушинський писав: «Якщо ви вдало виберете працю і вкладете в неї всю душу, то щастя саме вас відшукає».

   Я  переконалася в цьому сама, ставши бібліотекарем у школі. Розум, серце, душу впродовж багатьох років віддаю своїм читачам – учням і вчителям. Моє ставлення до книг, як до святині, передається з покоління в покоління. Я переконана, що престиж цієї професії – професії бібліотекаря був і буде завжди. 


Діти, які вперше переступають поріг шкільної бібліотеки, назавжди стають друзями книжкової продукції. У нелегких умовах працюють нині бібліотеки, але у нас у всіх зявляється надія на краще. Важко уявити життя без бібліотеки, а тим паче у школі. 


Коли я чую після дзвінка на перерву безліч кроків до дверей шкільної бібліотеки, коли бачу як допитливі очі шукають на полицях потрібну обкладинку, як тягнуться руки до книг, у мене росте впевненість, що труднощі пережити можна, а от не дати погаснути допитливому вогнику в дитячих очах – це найголовніше. І радісно на душі, що й я і мої ровесники були такими ж, і нове покоління підхоплює цю естафету. Комусь книга допомагає в навчанні, когось розважає, комусь заміняє друга й порадника. Приємно, що й ти, як бібліотекар, береш у цьому участь, на перший погляд непомітну, але таку неоціниму. Бібліотекар – це не професія, це стан душі.



   А учням хочу сказати: «Приходьте до нас частіше, приносьте сюди і радощі, і тривоги, і сумніви. Будемо спілкуватися, працювати разом, разом вирішувати ваші проблеми».

                                      

Комментариев нет:

Отправить комментарий