Ласкаво прошу на мій блог!

Вчителям


«Якщо учитель став другом
дитини, якщо ця дружба осяяна захопленням,
поривом до чогось світлого,
розумного, в серці дитини ніколи
не зявиться зло» 
                                                                                                В. Сухомлинський
 «Нова українська школа»

  

Новий закон "Про освіту"

Новий закон "Про освіту" набрав чинності у вересні 2017 року. Реформа шкільної освіти безпосередньо стосується інтересів декількох мільйонів осіб, серед яких учителі, школярі та їхні батьки.
За словами авторів закон створює можливості для розвитку компетентнісного навчання. Зокрема, у законі закладено ключові компетентності й наскрізні вміння, якими має володіти учень після закінчення школи. Серед них вільне володіння державною мовою, математична, загальнокультурна та екологічна компетентності, підприємливість, інноваційність, економічна компетентність тощо.
Читайте 
Про освіту : Закон України від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII // Відомості Верховної Ради. – 2017. - № 38/39, ст. 380. – То же [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/page

«Сторінками фахових видань»
  Педагогічні технології 
  • Моніторинг професіоналізму педагога. Кваліметричні виміри //Завуч. – 2016. – №1.– С.4.
  • Моніторинг навчальних досягнень учнів. Електронна програма «Завуч – 2» //Завуч. – 2016. – №1. – С.24.
  • Моніторингове дослідження рівня вихованості учнів //Завуч. – 2016. – №1. – С.29.
  • Імідж педагога: технологія управління //Завуч. – 2016. – №4. – С.16.
  • Філософія освіти: Професійна підготовка вчителя. Салютогенезний підхід //Завуч. – 2016. – №4. – С.4.
  • Дискусійний клуб. Комп’ютер VS учитель//Завуч. – 2016. – №4. –  С.8.
Педагогічна майстерня
  • Калюжна О. Як навчитися бути оратором (Методичні рекомендації) //Завуч. – 2016. – №2. – С.25.
  • Вивчення системи роботи вчителя. Аналітичні довідки //Завуч. – 2016. – №4. – (Вкладка).
  • Опорна карта – конструктор уроку. Молодому вчителю від наставника //Завуч. – 2016. – №4. – С.10.
  • 60 способів похвалити учня //Завуч. – 2016.  – №4. – С.15.
Методична робота
  • Хомута О. Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості //Завуч. – 2016. – №2. – С.4.
Сучасний урок
  • Шкільний урок у ХХІ столітті. (Матеріали до засідання педагогічної ради) //Завуч. – 2016. – №3. – С.4.
  • Шкільний урок у ХХІ столітті. Передумови цікавого уроку. (Матеріали до засідання педагогічної ради) //Завуч. – 2016. – №3. – С.8.
  • Суд над особистісно зорієнтованою моделлю навчання (Засідання педради) //Завуч. – 2016. – №3. – С.11.
  • Підвищення ефективності сучасного уроку. (Матеріали до засідання психолого-педагогічної студії) //Завуч. – 2016. – №3. – С.21.
  • «Урок у центрі уваги і турбот…» (Рекомендації від директора школи). //Завуч. – 2016. – №3. – С.27.
  • Оптимізація навчально-виховної діяльності. (Урок-тріада.) //Завуч. – 2016. – №3. –  С.33.
  • Маслова І.М. Проект «Пригоди Тома Сойєра» - гімн дитинству, перекладений прозою (Презентації). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 23.
  • Махазьок В.І. Бібліотечний урок «Чорнобиль – наша печаль і скорбота» (відображення трагедії в поезії, прозі, кіно). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 14.
  • Лапенко К.П. «Розумники та розумниці» (Урок-гра для 5-6-х класів). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 7.
  • Швайчак А.Г. Цілющі рослини нашого краю (гра).  // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 10.



Практичний досвід
  • Бачурська Т.А. Форми та методи патріотичного виховання дітей у системі навчально-виховної роботи //Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. – С. 9.
  • Полякова О.П. Упровадження концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді у виховний процес//Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. –  С.2.
  • Кононенко І.О. Формування особистості дитини за умов учнівського парламенту школи//Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. –  С. 2.
  • Буйна Н.А. Взаємодія школи, сімї, громадськості у формуванні свідомого громадянина-патріота //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. –  С. 8.
  • Філяєва Н.В. Метод проектів як засіб виховання національно-патріотичної свідомості читачів бібліотеки // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 2.
  • Кудіна Н.С., Білодід Л.І. Сучасний бібліотечно-інформаційний центр // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 8.
  • Сорока О.В. Скрайбінг у бібліотечній роботі з дітьми з особливими потребами // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 2.
  • Гуменна О.І. Створення доступного бібліотечного простору для дітей з вадами зору. // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 5.
Психологічний практикум
  • Шевченко О.О. Як стати лідером (тренінг-семінар для учнів основної та старшої школи) //Виховна робота в школі. – 2016. –  № 1. –  С.19-26.
  • Юно Н.В. Психологічна підтримка дітей у період перевантаження та перевтоми (тренінг для батьків) //Виховна робота в школі. – 2016. –  № 2. –  С.17.
Позакласна робота
  • Сташко Ж. День науки – день творчості. Рекомендації щодо проведення заходів//Завуч. – 2016. – №2. – С.15.
  • Рогожинська Л. Тиждень мистецтв (Загальні поради щодо проведення тижня) //Завуч. – 2016. – №2. –  С.21.
  • Шевченко О.О. Індивідуальність та особистість людини: особиста й людська гідність (майстер –клас із питань протидії торгівлі людьми) //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. –  С.11.
Масові заходи
  • Босова И.В. Я здоровье берегу – сам себе я помогу. (5-6 класи) //Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. –  С.40-44.
  • Волкова Н.П. «Кохання – незбагненне почуття» (літературно-музичний вечір) //Виховна робота в школі. – 2016. –  № 1. – С.36-39.
  • Гонтарук О.Д. Тепло материнської любові//Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. – 2016. – С. 48-54.
  • Дідовець В.Л. Афганістан – душі кривава рана //Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. – С.27-29.
  • Пастушок М.В. Їхній подвиг – приклад для нас (урок-мужності) //Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. –  С.30-32.
  • Черниш О.Є. Квест «Весела перерва» (4-5 кл.)  //Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. –  С. 45-47.
  • Юрьєва Г.В. Урок памяті Героїв Небесної Сотні //Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. – С. 33-35.
  • Козіна В.В. «Посвята в читачі» (Позакласний захід для учнів 1-х класів). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 25.
  • Куліченко Н.М. «Андріївські вечорниці» // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 43.
  • Малка Н.П. «Хто багато читає, той багато знає» ((Інтелектуальна гра – змагання) // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 32.
  • Філіппенко О.Б. «Квіткова феєрія Катерини Білокур» (мистецька вітальня) // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 28
  • Швайчак А.Г. «Казочка про діда Панаса та бабу Одарочку» (за мотивами українських народних пісень)//Шкільний бібліотекар – 2016.– №2.– С. 40.
  • Савченко Л.І. «Сміття в місті: невихованість чи безгосподарність» (Ток-шоу). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 39.
  • Ванжа О.В. «Вклоняємось силі нескорених!» (Сценарій виховного заходу патріотичного спрямування). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 28.
Березневі свята
  • Абашник Л.А. Жінко, ти завжди велична!   //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. – С.33. 
  • Коркова Н.М. Супермама – 2016 //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. – С.37.
  • Мельник О.А. «Струни Кобзаревого серця…» (Вірші юних поетів) //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. –  С.31.
  • Нелюбова А.І. Презентація: «І знову линуть до нас думи Кобзаря» (10-11клас) //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. –  С.23.
  • Недашківська Н.І. Свято Масляної. // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 15.
  • Коток В.П. Шевченко – поет, борець, людина (Виховний захід). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 19.
  • Осипенко С.І. Ми тебе не забули, Тарасе! // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 36.
  • Дубровська М.Ф. Чи знаємо ми Шевченка? (Вікторина для учнів 9-10 класів) // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 46.
Моя країна – Україна
  • Олійник Н.М. «Без мови в світі нас – нема!» (До Міжнародного Дня рідної мови) // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 22.
  • Подоляк Т.В. Українська мова – святиня нашого народу //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. – С.39.
  • Римар Н.В. Країно моя – Україно, найдорожча для мене Земля //Виховна робота в школі. – 2016. –  № 2. – С.41.
  • Світлична Л.І. Козацька держава – наша гордість і слава! //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. – С.44.
  • Ткаченко В.В. Намалюю тебе, моє рідне село…( народознавчі посиденьки, 7 – 11 кл.) //Виховна робота в школі. –  2016. – № 2. – С.46.
  • Ткачук Н.П. «Україна – рідний край. Люби її і захищай» (година патріота) // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 19.
  • Крук Т.Є. «Ти наше диво калинове – кохана материнська мово!» (Інтелектуальна гра) // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №2. – С. 35.
  • Смикун С.Ф. Микола Гоголь і Україна (Літературно-музична композиція). // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 44.
  • Кучерява Н.М. Свято Великодня в українській родині. // Шкільний бібліотекар. – 2016. – №3. – С. 32.
Будьмо здорові

  • Сім неочевидних причин постійної втоми //Виховна робота в школі. –  2016. – № 1. – С.55.
Книга Садовнича В.В. "Велика книга маленького українця" стане у пригоді для всіх, хто хоче допомогти маленьким українцям дізнатися більше про історію, культуру та природні багатства своєї Батьківщини. В ній вміщено добірку цікавих розповідей, що виховуватимуть у дітей любов до рідного краю й гордість за свою державу.
Книжку написано живою образною мовою, що допоможе легко зрозуміти й запам'ятати багато цікавих і важливих фактів про нашу країну -
* Звідки походить назва "Україна", що означає наш герб і прапор?
* Цікавинки з історичного минулого України.
* ГеографіяУкраїни, адміністративний та етнічний поділ.
* Національності, що проживають у сучасній Україні.
* Видатні українці, визначні міста й місця країни.
* Особливості української мови.
* Традиційне житло, інтер'єр, одяг українського народу.
* Народна творчість, господарювання, свята й вірування українців.
Захопливі розповіді з історії, природознавства та народознавства України рекомендовані вчителям для позакласного читання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий