Ласкаво прошу на мій блог!

среда, 1 марта 2017 г.

Всесвітній день читання вголос

Щорічно в першу середу березня (в цьому році випадає на 1 число) відзначають Всесвітній день читання вголос. Цю традицію ввела американська некомерційна організація «LitWorld» в рамках руху за грамотність. Таку соціально-культурну акцію підтримують бібліотеки, школи та університети більш ніж в 100 країнах світу з тим, щоб цей день став міжнародним днем ​​свята Слова, Книги та Читання.
  Пропонуємо вам разом з нами приєднатися до цієї чудової ідеї і подарувати своїм друзям, знайомим, рідним або колегам радість спілкування з книгою. Прочитайте їм вголос уривок зі свого улюбленого твору або улюблений вірш.

Україна,
Рідний край,
Поле, річка,
Синій гай.
Любо стежкою іти –
Тут живемо я і ти!

ЦЕ МОЯ УКРАЇНА
Зацвітає калина,
Зеленіє ліщина,
Степом котиться диво-луна,
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама, одна.
А. Камінчук

Комментариев нет:

Отправить комментарий