- Мета і завдання конкурсу:
- поліпшення роботи щодо збереження підручників та книг, виховання поваги до праці людей, що їх створюють, а також формування ставлення підростаючого покоління до книг, як джерела знань;
- підвищення інтересу учнів до книги;
- сприяння поповненню бібліотечних фондів шкільних бібліотек;
- створення належних умов для рівного доступу до літератури на різних, у тому числі електронних носіях
- Шкільним оргкомітетом із підготовки та проведення огляду-конкурсу розроблено:
- Єдині вимоги до учнів
щодо збереження підручників:
1. Усі одержані вами підручники слід
утримувати в охайному стані.
2.
Підручники обгорнути папером або
обкладинкою.
3.
Не загинайте аркуші, користуйтеся
закладкою.
4.
Не слід класти в книгу ніякі
предмети.
5.
перш ніж узяти до рук підручник,
вимийте руки. Підготувавши урок, поставте книгу на полицю або покладіть у
портфель.
6.
На сторінках підручників робити
помітки ручкою або олівцем забороняється.
7.
Поводься з підручником так, щоб не
було соромно передати його твоїм молодшим товаришам.
·
Умови шкільного змагання між
класами на краще збереження підручників:
- У конкурсі беруть участь всі учні 2-11 класів, які є активними читачами, беруть участь у шкільних заходах.
- Конкурс проводиться протягом 2016-2017 навчального року.
- Оформлення у класах куточку ««Живи, книго!».
- Проведення рейдів-перевірок стану збереження шкільних підручників у всіх класах.
- Ведення запису про стан збереження підручників у кожному класі.
- Проведення індивідуальних та групових бесід, класних годин, з метою виховання поваги та любові до книги – джерела знань.
- Участь у акції «Подаруй книгу бібліотеці».
- Організація роботи «Книжкової лікарні» в кожному класі.
- Підведення підсумків рейдів-перевірок стану збереження підручників двічі на рік (у кінці І та ІІ семестрів).
- Визначення та нагородження переможців шкільного конкурсу-огляду «Живи, книго!».
- Переможці огляду-конкурсу нагороджуються грамотами.
·
Визначення переможців
огляду-конкурсу
Переможцями огляду-конкурсу можуть бути
визначені учнівські колективи класу, які:
1.
Оформили класний куточок «Живи,
книго!»;
2.
Організували змагання серед учнів
класу на краще збереження підручників;
3.
Розгорнули пропаганду серед учнів
класу щодо формування бережливого ставлення до навчальної книги, включаючи
комплекс заходів: лекції, бесіди, огляди кращих підручників;
4.
Забезпечили стовідсоткове
збереження всіх підручників, які були в користуванні на протязі року;
5.
Прийняли активну участь у
проведенні акції «Подаруй бібліотеці книгу» (кількість подарункових книг);
6.
Створили у класі майстерню по
ремонту книг;
Максимальна кількість балів за кожний пункт – 10.
Комментариев нет:
Отправить комментарий