Ласкаво прошу на мій блог!

четверг, 23 февраля 2017 г.

Виховна робота в школі

Науково-методичний журнал  «Виховна робота в школі»  
видавничої групи «Основа» надійшов до бібліотеки
У цьому номері:        
                                  Досвід роботи
  • Боровець В.І. Розвиток художньо-естетичної культури особистості школяра в системі діяльності Малої академії народних мистецтв і ремесел. / В.І. Бо ровець// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С. 2.
  • Куля О.М. Патріотичне виховання молодших школярів на традиціях українського народу./ О.М. Куля// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С. 7.
Моя країна – Україна
  • Висоцька С.В.«Тобі, Вкраїно наша мила, даруєм всі земні світила» (поетичний калейдоскоп, 10-11 кл.) /С.В.Висоцька //Виховна робота в школі. – 2017.– № 2.– С. 12.
  • Кресан Ж.В. Перлини України (гра-мандрівка для учнів 5-6 кл. із елементами краєзнавчого дослідження) /Ж.В. Кресан// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С. 17.
  • Кудя Л.П. «До нас прийшов лелека» (свято птахів, 5-7 кл.)/ Л.П. Кудя// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С. 20.
Шкільні свята
  • Гут А.В. Зорепад талантів (свято вшанування переможців, науково-практичних конференцій, конкурсів, змагань)/ А.В. Гут// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С.26.
  • Чурчина В.А. «Перший свій поклін віддай батькам своїм – вони тебе зростили, а другий дай учителям – вони тебе навчили…» (святкування 125-ї річниці Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5)/ В.А. Чурчина, О.М. Геліконова // Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С.28.
  • Костенюк І.М. Гра зі словами (інтелектуальний турнір, 10-11 кл.)/ І.М. Костенюк// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С. 35.
Методична робота

  • Коник Р.В. Школа аксіологічного зростання особистості (з досвіду роботи творчої групи класних керівників)/ Р.В. Коник// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С.38.
  • Шевченко О.О. Тренінгові заняття для молодих учителів «Мій вибір, моя професія»/ О.О. Шевченко// Виховна робота в школі. – 2017. –  № 2. – С.50.

Комментариев нет:

Отправить комментарий