Одне з найважливіших завдань
сучасної загальноосвітньої школи – дати кожному здобувачеві освіти необхідний
рівень наукових знань, залучити до багатств української та всесвітньої
культури.
Активне, творче ставлення школярів
до навчання, рівень їх знань у різних сферах науки, техніки, культури великою
мірою залежать від розвитку пізнавальних інтересів, самостійності мислення,
прагнення до самоосвіти. У процесі формування цих якостей важливу роль відіграє
книжка. Але книжка вчить тільки тоді, коли учень уміє працювати з нею, вміє її
читати. Для залучення дітей до читання та вироблення основних читацьких
навичок, розширення читацького кругозору проводяться уроки позакласного читання
та бібліотечні уроки.
Залучити дитину з ранніх літ до
бібліотеки, навчити працювати з книгою, користуватися всією інформацією про
літературу, тобто вручити своєрідний «ключ до бібліотеки» головне завдання
бібліотекаря.
Нещодавно такий
бібліотечно-бібліографічний урок-практикум «Робота зі змістом книги» був
проведений у 3 класі. На уроці повторювали елементи структури книжки, визначали
роль змісту книжки, навчилися використовувати зміст книжки в роботі з нею.
Автор: Наталія Крижко
Комментариев нет:
Отправить комментарий