Ласкаво прошу на мій блог!

четверг, 22 октября 2020 г.

"Життя в екостилі"

 ЕКОМАНДРІВКА


   У якому б місці ми не перебували - скрізь над нами небо. По ньому пливуть хмаринки, освітлені Сонцем, у ньому кружляють птахи, летять літаки. У небі народжується ранок, а ввечері коли заходить Сонце, на ньому вимальовується Місяць і зорі. Небо поливає нас дощем і засипає снігом. Радує веселкою, лякає блискавкою і громом. Небо - простір, куди легко злітає  повітряний змій і де яскраво спалахують різноколірні вогні святкового салюту. Важливо, щоб небо було чистим і мирним.

БЕРЕЖІТЬ НЕБО!

До вас, мої рідні, звертаюся я -

Найменший у нашій сім'ї:

Стоїть на узліссі ялинка моя - 

Не зрубайте її!

На озері плаває пташка моя - 

Не убийте її!

Яскріє на небі зірка моя - 

Не згасіте її...

(Д. Павличко)

Небо повітряний простір. Повітря дає можливість дихати всьому живому на Землі. Тому воно має бути чистим, прозорим.

Але димлять заводські труби, горить сміття, машини викидають у повітря залишки спаленого бензину, випробовується небезпечна зброя. Над містами, де багато заволів і фабрик, висить смог. 

Небо втрачає чистоту. Забруднене повітря заважає Землі дихати. Піднімаючись в атмосферу, шкідливі гази руйнують озоновий шар, який захищає все живе на Землі.

Люди ще можуть врятувати небо!

Для цього необхідно:

  • ставити фільтри на труби, що димлять;
  • переробляти, а не спалювати сміття;
  • заборонити викидання шкідливих газів, випробування зброї;
  • винайти нове пальне для машин, яке, згоряючи, перетворюватиметься на нешкідливі продукти. для недалеких поїздок краще користуватися велосипедом: він не забруднює повітря;
  • на вулицях вздовж доріг і навколо міст висаджувати дерева, кущі, квіти. Листя рослин, як пилосос, ощищає повітря; берегти ліси - вони виробляють кисень.

Тоді небо над Землею завжди буде чистим і прозорим.

Бережіть небо, воно на всіх одне!

Комментариев нет:

Отправить комментарий