Ласкаво прошу на мій блог!

понедельник, 12 октября 2020 г.

Свята українського народу


   Світ українських святкових традицій нескінченно багатий. Століттями складалася гармонійна система обрядів та вірувань, які на сучасному історичному етапі знову набувають популярності.     14 жовтня - свято Покрови Пресвятої Богородиці. Це велике християнське свято з'явлення пресвятої Покрови. За церковними переказами, це  з'явлення відбулося всередині Х століття у храмі (місто Константинополь). На згадку про це чудесне з'явлення людям Божої Матері зараз і святкується Покрова Пресвятої Богородиці.

  14 жовтня в Україні відзначають ще й День Українського козацтва. Це дуже важливе свято для нашого народу, адже козацтво відіграло вирішальну роль у становленні нашої держави. Його історичне значення важко переоцінити. Народ будь-якої країни береже спогади про власне минуле, пишається своєю історією. Перекази про звитяжні вчинки предків передаються з покоління в покоління.  Запорожські козаки вважали своєю небесною заступницею і покровителькою саме святу Покрову. У Запорізькій Січі була церква святої Покрови. Існує навіть переказ, що по зруйнуванні в 1775 році Запорозької Січі москалями козаки, які попросили захисту в турецького султана, із собою забрали й образ Пресвятої Покрови. 

  Враховуючи історичні традиці вшанування українського війська датою Дня захисника України було обрано 14 жовтня. Цього дня Україна вшановує всіх оборонців, які відстоювали і відстоюють територіальну цілісність Батьківщини у війні з агресором та героїв різних епох нашої історії. Велика вдячність всім тим, хто присвятив життя захисту української держави.


Історія свята День захисника України / фото УНІАН


Всіх шанівальників української культури запрошуємо до нашої бібліотеки. 
Безліч цікавих книг, які не залишать байдужим жодного читача, до ваших послуг!

1 комментарий:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ОтветитьУдалить