Ласкаво прошу на мій блог!

понедельник, 13 мая 2019 г.

До Дня матері


Матусю, хай збудеться все, що ти хочеш, 
Хай збудеться все, що чекаєш, 
Хай стежка проляже в трояндах,
Яку ти в житті прокладаєш.
Матусю, хай буде удача у всьому,
Добробут хай буде у домі,
Багатство і радість, й наснага,
І шана людська і повага!

Народна пісня
ЖІНКА - МАТИ
Підняли мене з колиски
Ніжні мами руки
І вели мене до праці, й до науки.
Коли холодно бувало -
Завжди зігрівали,
А коли ставало важко -
Сили додавали.
Українська пісня мами
В серці розквітала,
Радості й любові в душу дарувала.
Научила мене ненька,
Як нам жити в світі,
І радіти кожній, кожній божій миті.
Матуся ти моя!
Лиш ти одна, лиш ти одна
Мені так дорога.
Коли тебе немає поруч,
Я спокою не маю.
І життя без тебе, ненько,

Я не уявляю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий