Ласкаво прошу на мій блог!

пятница, 16 марта 2018 г.

Лист Шевченку


    На виставці «Тарас Григорович Шевченко у творчості сучасних письменників» представлено книгу молодого сучасного поета Запорізького краю Фесенко Олега Костянтиновича. В цій книзі зібрані вірші, які об’єднані в збірку «Зоря».



 З дитинства закоханий в свій рідний край, він з малих літ починав писати вірші. Саме любов до свого краю змусила свої почуття вилити на папері. Великим авторитетом для нього був і лишається Т.Г. Шевченко та його любов до своєї землі і це відчувається в рядках його віршів.
Лист Шевченку
   Любий Тарасе! Ти ніколи не будеш одиноким. З тобою завжди ми, твої нащадки. Ми чуємо твій голос, ми відчуваємо твоє тепло. Ти для нас – дороговказ у майбутнє! Я люблю тебе, Тарасе, я – твій син, для тебе мої слова:
Такого щирого, святого,
Такого рідного для нас
На Україні не знайти нікого
Крім тебе, батьку наш, Тарас!
У хвилину скрутну, мов негоду,
Ти світив нам, як сонце між хмар.
І від тебе у спадок народу
Болем в серці запікся «Кобзар».
Ти натхнення моє і визнання,
Я нічого з тобою не боюсь.
Через це кожен день зі світанням
Я тобі, наче Богу, молюсь!
   Це, звісно, лише перші кроки юного поета в світі поезії. Але любов до України, яка палає в серці, нехай запалить і інші серця…

Комментариев нет:

Отправить комментарий